Všetko o nákupe

 

Kto sme?

Chefshop.sk je e-shop založený najväčšou školou varenia v Čechách - Školou vaření Chefparade. Našou misiou sú 100% spokojní zákazníci, ktorí vďaka nám budú schopní vykúzliť tie najlahodnejšie jedlá ako vo svojich domácnostiach tak v profesionálnych gastro prevádzkach. Snažíme sa predávať tie najkvalitnejšie produkty ako od tradičných českých firiem, tak od zahraničných výrobcov.

 

 
 


 SPÔSOB A CENA DOPRAVY

* Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.

  Cena dopravy pri objednávke  
Druh dopravy nad 99 € pod 99 € Dobierka
Uloženka / DPD Pickup ZADARMO 2,9 €

1,9 €

Kuriér DPD/PPL ZADARMO 2,9 € 1,9 €
Slovenská pošta ZADARMO 4,9 € 1,9 €
Zásielkovňa ZADARMO 2,9 € 1,9 €


Toto je štandardná sazba. Cena dopravy sa môže meniť v závislosti na rôznych časovo obmedzených akciách.
Cenu dopravy balíkov nad 30 kg a balíkov väčších rozmerov riešime so zákazníkom individuálne. Na tieto balíky sa nevzťahuje náš cenník dopravy.

Minimálna hodnota objednávky je stanovená na sumu 10 EUR. 

1. DODANIE TOVARU

Doručenie kuriérom je najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob dodania tovaru priamo k vám

 Pokiaľ ste si objednali iba produkty, ktoré máme "Ihneď k odoslaniu", budú expedované do 24 - 48 hodín (mimo víkendu). Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms

 Pokiaľ ste si objednali alespoň jeden z produktov s označením "Skladom", budú expedované do 48 - 72 hodín (mimo víkendu). V prípade, že by sa vyskytol problém s expedovanám do 72 hodín budete kontaktovaný naším zákaznickým servisom

 V prípade, že ste obdržali email, že vaša objednávka bola odoslaná, môžete sledovať svoj balík podľa tohto návodu alebo podľa návodu v emaily

V prípade nesprávneho alebo poškodeného tovaru nás kontaktujete na reklamačnom oddelení

 

 AKO ZAPLATIŤ

1. PLATBA V HOTOVOSTI

Platba v hotovosti pri preberaní tovaru je najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako tovar zaplatiť. Učiniť tak môžete: 

Pri preberaní zásielky priamo kuriérovi. Niektorí prepravcovia ponúkajú aj možnosť platiť kartou. POZOR: Platbu dobierkou možno využiť iba u objednávok do 399 €. Ďakujeme za pochopenie.


2. PLATOBNOU KARTOU - OSOBNE

● Platiť kartou môžete u vodiča kuriérnej služby DPD pri preberaní balíku


3. PLATOBNOU KARTOU - ONLINE (GoPay)

● Za tovar môžete zaplatiť online pomocou platobnej karty cez bránu na našom e-shope (GoPay) po odoslaní objednávky v košíku. 


4. PLATBA PREVODOM

●  Platbu prevodom je možné využiť iba u objednávkach s hodnotou zakúpeného tovaru vyššej ako 399 €

Číslo účtu: 2600182628/2010
Variabilný symbol platby: číslo vašej objednávky

Náš e-shop využíva bankovný účet ČESKEJ banky, preto je možné, že pri platbe prevodom budete musieť použiť medzinárodnú platbu a zadať náš
IBAN CZ9420100000002600182628


 NAŠA PREDAJŇA V PRAHE

Otváracia doba

Po: 9:00 - 18:00

Ut: 9:00 - 18:00

St: 9:00 - 18:00

Št: 9:00 - 18:00

Pia: 9:00 - 18:00

So: 8:00 - 14:00

Predajňa alebo výstavná sieň?

Problém e-shopu spočíva v tom, že si človek nemôže tovar prehliadnuť zo všetkých strán a ani chytiť. Preto, že nám obrovskou rýchlosťou pribúdali nové produkty a my sme sa nimi chceli pochváliť, sme sa rozhodli vybudovať kamennú predajňu. Okrem potravín, hrncov, nožov a iných produktov vystavených na policiach a stojanoch u nás nájdete tiež showroom s nádhernou japonskou keramikou Made in Japan, ktorú nezoženiete nikde inde v Európe.

Kde nás nájdete?

Pražská tržnice, hala č.36

Bubenské nábřeží 306/13

Praha 7 - Holešovice,
170 00

 

Ako sa k nám dostanete?

Miesto pre našu predajňu sme zvolili v rýchlo sa rozvíjajúcej štvrti, v pražkých Holešoviciach. Konkrétne sme sa nasťahovali do Pražskej tržnice, hneď vedľa kuchynských štúdiách najväčšej školy varenia v ČR Chefparade. Našu predajňu nájdete v hale č.36. Tá sa nachádza medzi halou s farmárskymi trhmi (č.22) a klubom Sasazu (č.25). Nie, nebojte, my tiež číslovanie tiež nechápeme :-)

Pokiaľ prídete električkou na zástavku Pražská tržnica, vyberte sa k hlavnému vchodu a pokračujte ľavou časťou hlavného bulváru tržnice. Až po svojej ľavici uvidíte Drogéria Teta a Želežiarstvo U Rotta, zabočte vľavo. Predajňa sa nachádza takmer na samom konci haly (Pokiaľ ste nasledovali naše inštrukcie, tak by mala byť na ľavej strane :-)

Pokiaľ prídete autom, odporúčame vojsť priamo do tržnice Játeční, iba pár metrov po odbočení z ulice Argentínská. Vojdite na parkovisko a pred sebou uvidíte halu č.22. My vám odporúčame obísť halu č.22 sprava a tam zaparkovať na väčšom parkovisku, ktoré býva prázdnejšie. Z neho by ste už mali vidieť logo školy varenia Chefparade a po ľavej strane haly nájdete aj vchod do našej predajni.

Prečo nakupovať u nás?

Pretože je to jednoduché a príjemné. Samozrejmosťou je možnosť platby bezkontaktnými kartami, bezbariérový prístup alebo napríklad nákup s vaším štvornohým miláčikom. V modernom prostredí našej predajni si môžete všetok vystavený tovar prehliadnuť, chytiť a dozvedieť sa o ňom všetky dôležité informácie od našich predajcov, ktorí vám radi poradia s výberom.

Neváhajte nás kontaktovať

+421 940 952 131

info@chefshop.cz

Volajte prosím iba v pracovné dni, od 8 do 16 hodín. Ďakujeme.

 

 Chefshop_text_1_web

Chefshop_text_2_web

Chefshop_text_4_web

 ZÁRUKA

●  Zo zákona je spotrebiteľ oprávnený právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe 24 mesiacov od prevziatia. Prejaví sa vada v priebehu šesť mesiacov od prevziatia, má sa zato, že vec bola vadná už pri prevzatí.

●  V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte a my s vami situáciu radi vyriešime. Tovar s dokladom o platnej záruke môžete doniesť priamo na predajňu a alebo sa s nami dohovoriť telefonicky o následnom vybavení reklamácie poštou.

1. ZÁRUKA 10 ROKOV:

○ Meyer (set riadu)

 

2. ZÁRUKA 5 ROKOV:

○ Fiskars

○ KitchenAid kuchyňský robot Artisan

○ KitchenAid hriankovač

 

3. ZÁRUKA 3 ROKY:

○ KitchenAid rychlovarné konvice (vybrané druhy)

○ KitchenAid stolní mixér

○ KitchenAid food processor 

 

4. ZÁRUKA 2 ROKY:

○ Anamo

○ Sencor

○ KitchenAid príslušenstvo

○ KitchenAid kanvice (vybrané druhy)

○ KitchenAid ručný mixér/šľahač

○ Gorenje

○ SousVide

○ Bialetti

○ LotusGrill 

  ZMENY V OBJEDNÁVKE

1. ZMENA PLATBY

●  V prípade, že objednávka nie je odoslaná, je možné previesť zmenu platby a odoslaného tovaru na čísle +421 940 952 131, kde vám radi poradíme.


2. ZMENA ČASU A SPÔSOBU DOPRAVY

●  Objednávku vám môžeme poslať aj o niekoľní dní neskôr, pokiaľ nám to napíšete do poznámky alebo nás kontaktujete na čísle +421 940 952 131.

●  V prípade, že ste si vybrali dopravu kuriernou spoločosťou DPD, budete vopred kontaktovaní kuriérom, ktorý sa s vami dohodne na hodine či dni doručenia.


3. ZMENA OBJEDNANÉHO TOVARU

●  Prajete si zmeniť vašu objednávku, zavolajte nám na číslo +421 940 952 131. Pokiaľ nie je objednávka odoslaná, radi ju zmeníme/stornujeme podľa vášho priania.

 REKLAMÁCIE

 

1. ODSTÚPENIE V 14 DENNEJ LEHOTE

● Tovar, ktorý u nás zakúpite, môžete vrátiť bez udania dôvodu počas 14 dennej lehoty od dátumu jeho prevziatia. Právo sa vzťahuje na všetky objednávky vyjmúc tých, ktoré boli vybavené v rámci obchodnej či podnikateľskej činnosti, teda pokiaľ je na faktúre uvedené vaše IČ.

●  Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota pre odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, pokiaľ spotrebiteľ v jej priebehu odošle ponikateľovi oznámenie, že od umluvy odstupuje.

●  Lehota pre odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína bežať nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. prevzal si zákazník tovar v tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).

●  K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý potvrdzuje, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám identifikáciu daného tovaru a požiadavku.

● Reklamáciu môžete jednoducho urobiť zadaním emailovej adresy, na ktorú bola vytvorená objednávka a náš systém vás potom sám prevedie reklamačným procesom.

Vrátenie tovaru do 14 dní
 
Reklamácia
 

2. POŠKODENÝ TOVAR

●  Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.

●  Zásielku, ktorá javí akékoľvek známky poškodenia, nepreberajte.

●  Pokiaľ je tovar vo vnútri poškodený, bez toho aby bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.

●  Pokiaľ reklamáciu prevádzate osobne, na niektorom z našich výdajných miest, obsluha Vám vydá reklamačný protokol, ktorý si odnášate so sebou.

●  Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať stav balenia. V prípade má zákazník právo odmietnuť zásielku prevziať. Pokiaľ je produkt poškodený bez toho aby bola viditeľne poškodená zásielka (krabica či iný obaľový materiál) má zákazník právo nahlásiť reklamáciu na info@chefshop.sk
DÔLEŽITÉ: Spolu s nahlásením reklamácie je treba priložiť fotodokumentáciu vad a fotografiu štítku prepravnej spoločnosti (DPD, Slovenská pošta,...) so zákazníkovou adresou, ktorý je umiestnený na zásielke. Reklamácie bez príslušnej fotodokumentácie (vad a štítku) a nemusí byť uznaná ako oprávnená.


3. NEKOMPLETNÝ ALEBO NESPRÁVNY TOVAR

●  Akonáhle zistíte akýkoľvek problém týkajúci sa priamo tovaru (nekompletný alebo nesprávny tovar), ihneď nás kontaktujte cez e-mail info@chefshop.sk alebo na telefónnom čísle + 421 940 952 131, kde s vami situáciu radi vyriešime.


4. LEHOTA PRE VYBAVENIE REKLAMÁCIE

●  V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená do 30 dní. 

●  V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšej dobe.

●  Peniaze vám pošleme na účet a to najneskôr do 30 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.


5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU TOVARU

●  Náklady spojené s dopravou v rámci oprávnenej reklamácie tovaru preplácame v prípade, že sa jedná o objednávku odosielanou prepravnou službou DPD alebo cez Slovenskú poštu. 

 ZĽAVOVÉ KUPÓNY

1. AKO ICH UPLATNIŤ 

● Pokiaľ máte zľavový kupón (resp. zľavový kód), môžete ho uplatniť priamo v košíku v 1. kroku vašej objednávky, kde sa vám čiastka následne odčíta.


2. PRAVIDLÁ VYUŽITIA ZĽAVOVÝCH KUPÓNOV

● Zľavové kupóny je možné použiť iba raz a neplatí už na zľavnený tovar a tovar v akcii.

 Minimální hodnoty objednávky pro využití konkrétních kódů:
H****KA - Zľava 7% na objednávku bez zľavnených produktov.
STA******7 - Zľava 7% na objednávku bez zľavnených produktov.
POP***CHEF - Zľava 5 € na objednávku s minimálnou hodnotou nezľavnených produktov 50 €
ZL*****18 - Zľava 20 € na objednávku s minimálnou hodnotou nezľavnených produktov 100 €
KUP*********SK - Zľava 7% na objednávku bez zľavnených produktov.
10****AS - Zľava 10 € na objednávku s minimálnou hodnotou nezľavnených produktov 75 €

● Niektoré zľavové kupóny majú stanovenú minimálnu hodnotu objednávky, pri ktorej je možné ich využiť. Pokiaľ bude hodnota nezľavnených produktov vo vašej objednávke nižšia, zľava vám nebude započítaná.

● Zľavové kupóny nie je možné kombinovať. V každej objednávke môžete zadať jeden zľavový kód.

Zľavové kupóny majú vždy danú určitú platnosť. Pokiaľ ho budete chcieť využiť po uplynutí tejto platnosti, zľava vám nebude priznaná.

● Počas špeciálnych akciách nie je možné uplatňovať zľavové kupóny. Takouto akciou je napríklad Doprava zadarmo, pri ktorej sú určité druhy dopravy paušálne zadarmo.

● Pokiaľ ste si istí, že kupón ktorý sa snažíte uplatniť, zadávate správne a nevypršala mu jeho platnosť, a aj tak vám nefunguje, neváhajte nás kontaktovať.

●  Zľavové kupóny je možné použiť iba na nezľavnené produkty a produkty mimo akcie. Zároveň býva stanovaná minimálna hodnota nezľavnených produktov v objednávke. *Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.

 Ako hodnotiť?

●  Budeme vám veľmi vďační, pokiaľ si nájdete chvíľku čas a ohodníte u nás zakúpené produkty. A nie len my, ale aj ostatní zakáznici, ktorým tým uľahčíte rozhodovanie. Stačí kliknúť na požadovaný počet hviezdičiek vedľa názvu produktov! Budeme vám moc vďační! :-)

 

Kde si můžete porovnat ceny našich produktů? 

Porovnanie cien tovaru