Všetko o nákupe

 

Kto sme?

Chefshop.sk je e-shop založený najväčšou školou varenia v Čechách - Školou vaření Chefparade. Našou misiou sú 100% spokojní zákazníci, ktorí vďaka nám budú schopní vykúzliť tie najlahodnejšie jedlá ako vo svojich domácnostiach tak v profesionálnych gastro prevádzkach. Snažíme sa predávať tie najkvalitnejšie produkty ako od tradičných českých firiem, tak od zahraničných výrobcov.

 SPÔSOB A CENA DOPRAVY

* Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.

  Cena dopravy pri objednávke  
Druh dopravy nad 99 € pod 99 € Dobierka
Kuriér DPD/PPL/SPS ZADARMO 4,99 € 1,99 €
Zásielkovňa ZADARMO 2,99 € 1,99 €
Slovenská pošta ZADARMO 2,99 € 1,99 €


Toto je štandardná sazba. Cena dopravy sa môže meniť v závislosti na rôznych časovo obmedzených akciách.
Cenu dopravy balíkov nad 30 kg a balíkov väčších rozmerov riešime so zákazníkom individuálne. Na tieto balíky sa nevzťahuje náš cenník dopravy.

1. DODANIE TOVARU

Doručenie kuriérom je najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob dodania tovaru priamo k vám

V prípade nesprávneho alebo poškodeného tovaru nás kontaktujete na reklamačnom oddelení

 

 AKO ZAPLATIŤ

1. PLATBA V HOTOVOSTI

Platba v hotovosti pri preberaní tovaru je najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako tovar zaplatiť. Učiniť tak môžete: 

Pri preberaní zásielky priamo kuriérovi. Niektorí prepravcovia ponúkajú aj možnosť platiť kartou. POZOR: Platbu dobierkou možno využiť iba u objednávok do 399 €. Ďakujeme za pochopenie.


2. PLATOBNOU KARTOU - DOBIERKA

● Platiť kartou môžete u vodiča kuriérnej služby DPD pri preberaní balíku


3. PLATOBNOU KARTOU - ONLINE (GoPay)

● Za tovar môžete zaplatiť online pomocou platobnej karty cez bránu na našom e-shope (GoPay) po odoslaní objednávky v košíku. 

 

Neváhajte nás kontaktovať

+421 940 952 131

info@chefshop.cz

Volajte prosím iba v pracovné dni, od 8 do 16 hodín. Ďakujeme.

  

  ZMENY V OBJEDNÁVKE

1. ZMENA PLATBY

●  V prípade, že objednávka nie je odoslaná, je možné previesť zmenu platby a odoslaného tovaru na čísle +421 940 952 131, kde vám radi poradíme.


2. ZMENA ČASU A SPÔSOBU DOPRAVY

●  Objednávku vám môžeme poslať aj o niekoľní dní neskôr, pokiaľ nám to napíšete do poznámky alebo nás kontaktujete na čísle +421 940 952 131.

●  V prípade, že ste si vybrali dopravu kuriernou spoločosťou DPD, budete vopred kontaktovaní kuriérom, ktorý sa s vami dohodne na hodine či dni doručenia.


3. ZMENA OBJEDNANÉHO TOVARU

●  Prajete si zmeniť vašu objednávku, zavolajte nám na číslo +421 940 952 131. Pokiaľ nie je objednávka odoslaná, radi ju zmeníme/stornujeme podľa vášho priania.

 REKLAMÁCIE

 
1. ODSTÚPENIE V 14 DENNEJ LEHOTE

● Tovar, ktorý u nás zakúpite, môžete vrátiť bez udania dôvodu počas 14 dennej lehoty od dátumu jeho prevziatia. Právo sa vzťahuje na všetky objednávky vyjmúc tých, ktoré boli vybavené v rámci obchodnej či podnikateľskej činnosti, teda pokiaľ je na faktúre uvedené vaše IČ.

●  Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota pre odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, pokiaľ spotrebiteľ v jej priebehu odošle ponikateľovi oznámenie, že od umluvy odstupuje.

●  Lehota pre odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína bežať nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. prevzal si zákazník tovar v tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).

●  K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý potvrdzuje, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám identifikáciu daného tovaru a požiadavku.

● Reklamáciu môžete jednoducho urobiť zadaním emailovej adresy, na ktorú bola vytvorená objednávka a náš systém vás potom sám prevedie reklamačným procesom.

 

2. POŠKODENÝ TOVAR

●  Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.

●  Zásielku, ktorá javí akékoľvek známky poškodenia, nepreberajte.

●  Pokiaľ je tovar vo vnútri poškodený, bez toho aby bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.

●  Pokiaľ reklamáciu prevádzate osobne, na niektorom z našich výdajných miest, obsluha Vám vydá reklamačný protokol, ktorý si odnášate so sebou.

●  Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať stav balenia. V prípade má zákazník právo odmietnuť zásielku prevziať. Pokiaľ je produkt poškodený bez toho aby bola viditeľne poškodená zásielka (krabica či iný obaľový materiál) má zákazník právo nahlásiť reklamáciu na info@chefshop.sk
DÔLEŽITÉ: Spolu s nahlásením reklamácie je treba priložiť fotodokumentáciu vad a fotografiu štítku prepravnej spoločnosti (DPD, Slovenská pošta,...) so zákazníkovou adresou, ktorý je umiestnený na zásielke. Reklamácie bez príslušnej fotodokumentácie (vad a štítku) a nemusí byť uznaná ako oprávnená.


3. NEKOMPLETNÝ ALEBO NESPRÁVNY TOVAR

●  Akonáhle zistíte akýkoľvek problém týkajúci sa priamo tovaru (nekompletný alebo nesprávny tovar), ihneď nás kontaktujte cez e-mail info@chefshop.sk alebo na telefónnom čísle + 421 940 952 131, kde s vami situáciu radi vyriešime.


4. LEHOTA PRE VYBAVENIE REKLAMÁCIE

●  V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená do 30 dní. 

●  V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšej dobe.

●  Peniaze vám pošleme na účet a to najneskôr do 30 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.


5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU TOVARU

●  Náklady spojené s dopravou v rámci oprávnenej reklamácie tovaru preplácame v prípade, že sa jedná o objednávku odosielanou prepravnou službou DPD alebo cez Slovenskú poštu.