Všetko o nákupe

 

Kto sme?

Chefshop.sk je e-shop založený najväčšou školou varenia v Čechách - Školou vaření Chefparade. Našou misiou sú 100% spokojní zákazníci, ktorí vďaka nám budú schopní vykúzliť tie najlahodnejšie jedlá ako vo svojich domácnostiach tak v profesionálnych gastro prevádzkach. Snažíme sa predávať tie najkvalitnejšie produkty ako od tradičných českých firiem, tak od zahraničných výrobcov.

 SPÔSOB A CENA DOPRAVY

* Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.

Druh dopravy Cena dopravy Dobierka
Kuriér DPD/PPL/SPS 5,99 € 1,99 €
Zásielkovňa 3,49 € 1,99 €
Slovenská pošta 5,99 € 1,99 €


Toto je štandardná sazba. Cena dopravy sa môže meniť v závislosti na rôznych časovo obmedzených akciách.
Cenu dopravy balíkov nad 30 kg a balíkov väčších rozmerov riešime so zákazníkom individuálne. Na tieto balíky sa nevzťahuje náš cenník dopravy.

1. DODANIE TOVARU

Doručenie kuriérom je najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob dodania tovaru priamo k vám

V prípade nesprávneho alebo poškodeného tovaru nás kontaktujete na reklamačnom oddelení

 

 AKO ZAPLATIŤ

1. PLATBA V HOTOVOSTI

Platba v hotovosti pri preberaní tovaru je najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako tovar zaplatiť. Učiniť tak môžete: 

Pri preberaní zásielky priamo kuriérovi. Niektorí prepravcovia ponúkajú aj možnosť platiť kartou. POZOR: Platbu dobierkou možno využiť iba u objednávok do 399 €. Ďakujeme za pochopenie.


2. PLATOBNOU KARTOU - DOBIERKA

● Platiť kartou môžete u vodiča kuriérnej služby DPD pri preberaní balíku


3. PLATOBNOU KARTOU - ONLINE (GoPay)

● Za tovar môžete zaplatiť online pomocou platobnej karty cez bránu na našom e-shope (GoPay) po odoslaní objednávky v košíku. 

 

Neváhajte nás kontaktovať

+421 232 195 526

info@chefshop.cz

Volajte prosím iba v pracovné dni, od 8 do 16 hodín. Ďakujeme.

  

  ZMENY V OBJEDNÁVKE

1. ZMENA PLATBY

●  V prípade, že objednávka nie je odoslaná, je možné previesť zmenu platby a odoslaného tovaru na čísle +421 232 195 526, kde vám radi poradíme.


2. ZMENA ČASU A SPÔSOBU DOPRAVY

●  Objednávku vám môžeme poslať aj o niekoľní dní neskôr, pokiaľ nám to napíšete do poznámky alebo nás kontaktujete na čísle +421 232 195 526.

●  V prípade, že ste si vybrali dopravu kuriernou spoločosťou DPD, budete vopred kontaktovaní kuriérom, ktorý sa s vami dohodne na hodine či dni doručenia.


3. ZMENA OBJEDNANÉHO TOVARU

●  Prajete si zmeniť vašu objednávku, zavolajte nám na číslo +421 232 195 526. Pokiaľ nie je objednávka odoslaná, radi ju zmeníme/stornujeme podľa vášho priania.

 REKLAMÁCIE

 
1. ODSTÚPENIE V 60 DENNEJ LEHOTE

● Tovar, ktorý u nás zakúpite, môžete vrátiť bez udania dôvodu počas 60 dennej lehoty od dátumu jeho prevziatia. Právo sa vzťahuje na všetky objednávky vyjmúc tých, ktoré boli vybavené v rámci obchodnej či podnikateľskej činnosti, teda pokiaľ je na faktúre uvedené vaše IČ.

●  Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota pre odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, pokiaľ spotrebiteľ v jej priebehu odošle ponikateľovi oznámenie, že od umluvy odstupuje.

●  Lehota pre odstúpenie od zmluvy trvá 60 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína bežať nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. prevzal si zákazník tovar v tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).

●  K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý potvrdzuje, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám identifikáciu daného tovaru a požiadavku.

● Reklamáciu môžete jednoducho urobiť zadaním emailovej adresy, na ktorú bola vytvorená objednávka a náš systém vás potom sám prevedie reklamačným procesom.

 

2. POŠKODENÝ TOVAR

●  Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.

●  Zásielku, ktorá javí akékoľvek známky poškodenia, nepreberajte.

●  Pokiaľ je tovar vo vnútri poškodený, bez toho aby bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.

●  Pokiaľ reklamáciu prevádzate osobne, na niektorom z našich výdajných miest, obsluha Vám vydá reklamačný protokol, ktorý si odnášate so sebou.

●  Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať stav balenia. V prípade má zákazník právo odmietnuť zásielku prevziať. Pokiaľ je produkt poškodený bez toho aby bola viditeľne poškodená zásielka (krabica či iný obaľový materiál) má zákazník právo nahlásiť reklamáciu na info@chefshop.sk
DÔLEŽITÉ: Spolu s nahlásením reklamácie je treba priložiť fotodokumentáciu vad a fotografiu štítku prepravnej spoločnosti (DPD, Slovenská pošta,...) so zákazníkovou adresou, ktorý je umiestnený na zásielke. Reklamácie bez príslušnej fotodokumentácie (vad a štítku) a nemusí byť uznaná ako oprávnená.


3. NEKOMPLETNÝ ALEBO NESPRÁVNY TOVAR

●  Akonáhle zistíte akýkoľvek problém týkajúci sa priamo tovaru (nekompletný alebo nesprávny tovar), ihneď nás kontaktujte cez e-mail info@chefshop.sk alebo na telefónnom čísle +421 232 195 526, kde s vami situáciu radi vyriešime.


4. LEHOTA PRE VYBAVENIE REKLAMÁCIE

●  V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená do 30 dní. 

●  V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšej dobe.

●  Peniaze vám pošleme na účet a to najneskôr do 30 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.


5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU TOVARU

●  Náklady spojené s dopravou v rámci oprávnenej reklamácie tovaru preplácame v prípade, že sa jedná o objednávku odosielanou prepravnou službou DPD alebo cez Slovenskú poštu. 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie