Kto sme?
Chefshop.sk je e-shop založený najväčšou školou varenia v Čechách - Školou vaření Chefparade. Našou misiou sú 100% spokojní zákazníci, ktorí vďaka nám budú schopní vykúzliť tie najlahodnejšie jedlá ako vo svojich domácnostiach tak v profesionálnych gastro prevádzkach. Snažíme sa predávať tie najkvalitnejšie produkty ako od tradičných českých firiem, tak od zahraničných výrobcov.
SPÔSOB A CENA DOPRAVY
*Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.
** Akcia platí iba na dopravu DPD Pickup (odberné miesta DPD)
Cena dopravy pri objednávke | ||||
Druh dopravy | do 49 € | od 49 do 99 € | od 99 € | Dobierka |
DPD PickUp | 1,9 € | ZADARMO | ZADARMO | 1 € |
Kurýr DPD/PPL | 4,9 € | 3,9 € | ZADARMO | 1 € |
Slovenská pošta | 5,9 € | 4,9 € | ZADARMO | 1 € |
Toto je štandardná sazba. Cena dopravy sa môže meniť v závislosti na rôznych časovo obmedzených akciách.
Cenu dopravy balíkov nad 30 kg a balíkov väčších rozmerov riešime so zákazníkom individuálne. Na tieto balíky sa nevzťahuje náš cenník dopravy.
1. DODANIE TOVARU
● Doručenie kuriérom je najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob dodania tovaru priamo k vám
● Pokiaľ ste si objednali iba produkty, ktoré máme "Skladom", budú expedované do 24 hodín. Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms
● Pokiaľ ste si objednali alespoň jeden z produktov s označením "Skladom v externom sklade", budú expedované do 48 - 72 hodín. V prípade, že by sa vyskytol problém s expedovanám do 72 hodín budete kontaktovaný naším zákaznickým servisom
● V prípade, že ste obdržali email, že vaša objednávka bola odoslaná, môžete sledovať svoj balík podľa tohto návodu alebo podľa návodu v emaily
● V prípade nesprávneho alebo poškodeného tovaru nás kontaktujete na reklamačnom oddelení
AKO ZAPLATIŤ
1. PLATBA V HOTOVOSTI
● Platba v hotovosti pri preberaní tovaru je najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako tovar zaplatiť. Učiniť tak môžete:
● Pri preberaní zásielky priamo kuriérovi. Niektorí prepravcovia ponúkajú aj možnosť platiť kartou.
2. PLATOBNOU KARTOU - OSOBNE
● Platiť kartou môžete u vodiča kuriérnej služby DPD pri preberaní balíku
3. PLATOBNOU KARTOU - ONLINE (GoPay)
● Za tovar môžete zaplatiť online pomocou platobnej karty cez bránu na našom e-shope (GoPay) po odoslaní objednávky v košíku.
● Pripravujeme...
NAŠA PREDAJŇA V PRAHE
Otváracia doba
Po: 9:00 - 18:00
Ut: 9:00 - 18:00
St: 9:00 - 18:00
Št: 9:00 - 18:00
Pia: 9:00 - 18:00
So: 8:00 - 14:00
Predajňa alebo výstavná sieň?
Problém e-shopu spočíva v tom, že si človek nemôže tovar prehliadnuť zo všetkých strán a ani chytiť. Preto, že nám obrovskou rýchlosťou pribúdali nové produkty a my sme sa nimi chceli pochváliť, sme sa rozhodli vybudovať kamennú predajňu. Okrem potravín, hrncov, nožov a iných produktov vystavených na policiach a stojanoch u nás nájdete tiež showroom s nádhernou japonskou keramikou Made in Japan, ktorú nezoženiete nikde inde v Európe.
Kde nás nájdete?
Pražská tržnice, hala č.36
Bubenské nábřeží 306/13
Praha 7 - Holešovice,
170 00
Ako sa k nám dostanete?
Miesto pre našu predajňu sme zvolili v rýchlo sa rozvíjajúcej štvrti, v pražkých Holešoviciach. Konkrétne sme sa nasťahovali do Pražskej tržnice, hneď vedľa kuchynských štúdiách najväčšej školy varenia v ČR Chefparade. Našu predajňu nájdete v hale č.36. Tá sa nachádza medzi halou s farmárskymi trhmi (č.22) a klubom Sasazu (č.25). Nie, nebojte, my tiež číslovanie tiež nechápeme :-)
Pokiaľ prídete električkou na zástavku Pražská tržnica, vyberte sa k hlavnému vchodu a pokračujte ľavou časťou hlavného bulváru tržnice. Až po svojej ľavici uvidíte Drogéria Teta a Želežiarstvo U Rotta, zabočte vľavo. Predajňa sa nachádza takmer na samom konci haly (Pokiaľ ste nasledovali naše inštrukcie, tak by mala byť na ľavej strane :-)
Pokiaľ prídete autom, odporúčame vojsť priamo do tržnice Játeční, iba pár metrov po odbočení z ulice Argentínská. Vojdite na parkovisko a pred sebou uvidíte halu č.22. My vám odporúčame obísť halu č.22 sprava a tam zaparkovať na väčšom parkovisku, ktoré býva prázdnejšie. Z neho by ste už mali vidieť logo školy varenia Chefparade a po ľavej strane haly nájdete aj vchod do našej predajni.
Prečo nakupovať u nás?
Pretože je to jednoduché a príjemné. Samozrejmosťou je možnosť platby bezkontaktnými kartami, bezbariérový prístup alebo napríklad nákup s vaším štvornohým miláčikom. V modernom prostredí našej predajni si môžete všetok vystavený tovar prehliadnuť, chytiť a dozvedieť sa o ňom všetky dôležité informácie od našich predajcov, ktorí vám radi poradia s výberom.
Neváhajte nás kontaktovať
+421 940 952 131
Volajte prosím iba počas pracovnej doby, od 9 do 17 hodín. Ďakujeme.
ZÁRUKA
● Zo zákona je spotrebiteľ oprávnený právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe 24 mesiacov od prevziatia. Prejaví sa vada v priebehu šesť mesiacov od prevziatia, má sa zato, že vec bola vadná už pri prevzatí.
● Chefshop poskytuje až doživotnú záruku na určité kuchynské spotrebiče, pomôcky do kuchyne a riad.
● V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte a my s vami situáciu radi vyriešime. Tovar s dokladom o platnej záruke môžete doniesť priamo na predajňu a alebo sa s nami dohovoriť telefonicky o následnom vybavení reklamácie poštou.
1. DOŽIVOTNÁ ZÁRUKA:
○ Ruffoni
○ Raymond Blanc
○ Cake Boss
○ Prestige
○ Anolon
○ Meyer (sushi set)
2. ZÁRUKA 10 ROKOV:
○ Meyer (set riadu)
3. ZÁRUKA 5 ROKOV:
○ Fiskars
○ KitchenAid kuchyňský robot Artisan
○ KitchenAid hriankovač
4. ZÁRUKA 3 ROKY:
○ KitchenAid rychlovarné konvice (vybrané druhy)
○ KitchenAid stolní mixér
○ KitchenAid food processor
5. ZÁRUKA 2 ROKY:
○ Anamo
○ Sencor
○ KitchenAid príslušenstvo
○ KitchenAid kanvice (vybrané druhy)
○ KitchenAid ručný mixér/šľahač
○ Gorenje
○ SousVide
○ Bialetti
○ LotusGrill
ZMENY V OBJEDNÁVKE
1. ZMENA PLATBY
● V prípade, že objednávka nie je odoslaná, je možné previesť zmenu platby a odoslaného tovaru na čísle +421 940 952 131, kde vám radi poradíme.
2. ZMENA ČASU A SPÔSOBU DOPRAVY
● Objednávku vám môžeme poslať aj o niekoľní dní neskôr, pokiaľ nám to napíšete do poznámky alebo nás kontaktujete na čísle +421 940 952 131.
● V prípade, že ste si vybrali dopravu kuriernou spoločosťou DPD, budete vopred kontaktovaní kuriérom, ktorý sa s vami dohodne na hodine či dni doručenia.
3. ZMENA OBJEDNANÉHO TOVARU
● Prajete si zmeniť vašu objednávku, zavolajte nám na číslo +421 940 952 131. Pokiaľ nie je objednávka odoslaná, radi ju zmeníme/stornujeme podľa vášho priania.
REKLAMÁCIE
1. ODSTÚPENIE V 14 DENNEJ LEHOTE
● Tovar, ktorý u nás zakúpite, môžete vrátiť bez udania dôvodu počas 14 dennej lehoty od dátumu jeho prevziatia. Právo sa vzťahuje na všetky objednávky vyjmúc tých, ktoré boli vybavené v rámci obchodnej či podnikateľskej činnosti, teda pokiaľ je na faktúre uvedené vaše IČ.
● Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota pre odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, pokiaľ spotrebiteľ v jej priebehu odošle ponikateľovi oznámenie, že od umluvy odstupuje.
● Lehota pre odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína bežať nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. prevzal si zákazník tovar v tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).
● K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý potvrdzuje, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám identifikáciu daného tovaru a požiadavku.
2. POŠKODENÝ TOVAR
● Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
● Zásielku, ktorá javí akékoľvek známky poškodenia, nepreberajte.
● Pokiaľ je tovar vo vnútri poškodený, bez toho aby bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.
● Pokiaľ reklamáciu prevádzate osobne, na niektorom z našich výdajných miest, obsluha Vám vydá reklamačný protokol, ktorý si odnášate so sebou.
● Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať stav balenia. V prípade má zákazník právo odmietnuť zásielku prevziať. Pokiaľ je produkt poškodený bez toho aby bola viditeľne poškodená zásielka (krabica či iný obaľový materiál) má zákazník právo nahlásiť reklamáciu na info@chefshop.sk
DÔLEŽITÉ: Spolu s nahlásením reklamácie je treba priložiť fotodokumentáciu vad a fotografiu štítku prepravnej spoločnosti (DPD, Slovenská pošta,...) so zákazníkovou adresou, ktorý je umiestnený na zásielke. Reklamácie bez príslušnej fotodokumentácie (vad a štítku) a nemusí byť uznaná ako oprávnená.
3. NEKOMPLETNÝ ALEBO NESPRÁVNY TOVAR
● Akonáhle zistíte akýkoľvek problém týkajúci sa priamo tovaru (nekompletný alebo nesprávny tovar), ihneď nás kontaktujte cez e-mail info@chefshop.sk alebo na telefónnom čísle + 421 940 952 131, kde s vami situáciu radi vyriešime.
4. LEHOTA PRE VYBAVENIE REKLAMÁCIE
● V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená do 30 dní.
● V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšej dobe.
● Peniaze vám pošleme na účet a to najneskôr do 30 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU TOVARU
● Náklady spojené s dopravou v rámci oprávnenej reklamácie tovaru preplácame v prípade, že sa jedná o objednávku odosielanou prepravnou službou DPD alebo cez Slovenskú poštu.
ZĽAVOVÉ KUPÓNY
1. AKO ICH UPLATNIŤ
● Pokiaľ máte zľavový kupón (resp. zľavový kód), môžete ho uplatniť priamo v košíku v 1. kroku vašej objednávky, kde sa vám čiastka následne odčíta.
2. PRAVIDLÁ VYUŽITIA ZĽAVOVÝCH KUPÓNOV
● Zľavové kupóny je možné použiť iba raz a neplatí už na zľavnený tovar a tovar v akcii.
● Niektoré zľavové kupóny majú stanovenú minimálnu hodnotu objednávky, pri ktorej je možné ich využiť. Pokiaľ bude hodnota nezľavnených produktov vo vašej objednávke nižšia, zľava vám nebude započítaná.
● Zľavové kupóny nie je možné kombinovať. V každej objednávke môžete zadať jeden zľavový kód.
● Zľavové kupóny majú vždy danú určitú platnosť. Pokiaľ ho budete chcieť využiť po uplynutí tejto platnosti, zľava vám nebude priznaná.
● Počas špeciálnych akciách nie je možné uplatňovať zľavové kupóny. Takouto akciou je napríklad Doprava zadarmo, pri ktorej sú určité druhy dopravy paušálne zadarmo.
● Pokiaľ ste si istí, že kupón ktorý sa snažíte uplatniť, zadávate správne a nevypršala mu jeho platnosť, a aj tak vám nefunguje, neváhajte nás kontaktovať.
● Zľavové kupóny je možné použiť iba na nezľavnené produkty a produkty mimo akcie. Zároveň býva stanovaná minimálna hodnota nezľavnených produktov v objednávke. *Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.