testttt

 

Kto sme?

Chefshop.sk je e-shop založený najväčšou školou varenia v Čechách - Školou vaření Chefparade. Našou misiou sú 100% spokojní zákazníci, ktorí vďaka nám budú schopní vykúzliť tie najlahodnejšie jedlá ako vo svojich domácnostiach tak v profesionálnych gastro prevádzkach. Snažíme sa predávať tie najkvalitnejšie produkty ako od tradičných českých firiem, tak od zahraničných výrobcov.

 



 SPÔSOB A CENA DOPRAVY

*Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.
** Akcia platí iba na dopravu DPD Pickup (odberné miesta DPD)

  Cena dopravy pri objednávke  
Druh dopravy do 49 € od 49 do 99 € od 99 € Dobierka
DPD PickUp 1,9 € ZADARMO ZADARMO 1 €
Kurýr DPD/PPL 4,9 € 3,9 € ZADARMO 1 €
Slovenská pošta 5,9 € 4,9 € ZADARMO 1 €
Druh dopravy Cena dopravy pri objednávke
do 15 €
Cena dopravy pri objednávke
od 15 €
Dobierka
DPD PickUp ZADARMO ZADARMO 1 €
Kurýr DPD/PPL 4,9 € ZADARMO 1 €
Slovenská pošta 5,9 € 5,9 € 1 €


Toto je štandardná sazba. Cena dopravy sa môže meniť v závislosti na rôznych časovo obmedzených akciách.
Cenu dopravy balíkov nad 30 kg a balíkov väčších rozmerov riešime so zákazníkom individuálne. Na tieto balíky sa nevzťahuje náš cenník dopravy.

1. DODANIE TOVARU

Doručenie kuriérom je najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob dodania tovaru priamo k vám

 Pokiaľ ste si objednali iba produkty, ktoré máme "Skladom", budú expedované do 24 hodín. Informácie o odoslaní dostanete prostredníctvom e-mailu a sms

 Pokiaľ ste si objednali alespoň jeden z produktov s označením "Skladom v externom sklade", budú expedované do 48 - 72 hodín. V prípade, že by sa vyskytol problém s expedovanám do 72 hodín budete kontaktovaný naším zákaznickým servisom

 V prípade, že ste obdržali email, že vaša objednávka bola odoslaná, môžete sledovať svoj balík podľa tohto návodu alebo podľa návodu v emaily

V prípade nesprávneho alebo poškodeného tovaru nás kontaktujete na reklamačnom oddelení

 

 AKO ZAPLATIŤ

1. PLATBA V HOTOVOSTI

Platba v hotovosti pri preberaní tovaru je najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako tovar zaplatiť. Učiniť tak môžete: 

Pri preberaní zásielky priamo kuriérovi. Niektorí prepravcovia ponúkajú aj možnosť platiť kartou.


2. PLATOBNOU KARTOU - OSOBNE

● Platiť kartou môžete u vodiča kuriérnej služby DPD pri preberaní balíku


3. PLATOBNOU KARTOU - ONLINE (GoPay)

● Za tovar môžete zaplatiť online pomocou platobnej karty cez bránu na našom e-shope (GoPay) po odoslaní objednávky v košíku. 


 4. SPLÁTKY

● Pripravujeme...

 NAŠA PREDAJŇA V PRAHE

Otváracia doba

Po: 9:00 - 18:00

Ut: 9:00 - 18:00

St: 9:00 - 18:00

Št: 9:00 - 18:00

Pia: 9:00 - 18:00

So: 8:00 - 14:00

Predajňa alebo výstavná sieň?

Problém e-shopu spočíva v tom, že si človek nemôže tovar prehliadnuť zo všetkých strán a ani chytiť. Preto, že nám obrovskou rýchlosťou pribúdali nové produkty a my sme sa nimi chceli pochváliť, sme sa rozhodli vybudovať kamennú predajňu. Okrem potravín, hrncov, nožov a iných produktov vystavených na policiach a stojanoch u nás nájdete tiež showroom s nádhernou japonskou keramikou Made in Japan, ktorú nezoženiete nikde inde v Európe.

Kde nás nájdete?

Pražská tržnice, hala č.36

Bubenské nábřeží 306/13

Praha 7 - Holešovice,
170 00

 

Ako sa k nám dostanete?

Miesto pre našu predajňu sme zvolili v rýchlo sa rozvíjajúcej štvrti, v pražkých Holešoviciach. Konkrétne sme sa nasťahovali do Pražskej tržnice, hneď vedľa kuchynských štúdiách najväčšej školy varenia v ČR Chefparade. Našu predajňu nájdete v hale č.36. Tá sa nachádza medzi halou s farmárskymi trhmi (č.22) a klubom Sasazu (č.25). Nie, nebojte, my tiež číslovanie tiež nechápeme :-)

Pokiaľ prídete električkou na zástavku Pražská tržnica, vyberte sa k hlavnému vchodu a pokračujte ľavou časťou hlavného bulváru tržnice. Až po svojej ľavici uvidíte Drogéria Teta a Želežiarstvo U Rotta, zabočte vľavo. Predajňa sa nachádza takmer na samom konci haly (Pokiaľ ste nasledovali naše inštrukcie, tak by mala byť na ľavej strane :-)

Pokiaľ prídete autom, odporúčame vojsť priamo do tržnice Játeční, iba pár metrov po odbočení z ulice Argentínská. Vojdite na parkovisko a pred sebou uvidíte halu č.22. My vám odporúčame obísť halu č.22 sprava a tam zaparkovať na väčšom parkovisku, ktoré býva prázdnejšie. Z neho by ste už mali vidieť logo školy varenia Chefparade a po ľavej strane haly nájdete aj vchod do našej predajni.

Prečo nakupovať u nás?

Pretože je to jednoduché a príjemné. Samozrejmosťou je možnosť platby bezkontaktnými kartami, bezbariérový prístup alebo napríklad nákup s vaším štvornohým miláčikom. V modernom prostredí našej predajni si môžete všetok vystavený tovar prehliadnuť, chytiť a dozvedieť sa o ňom všetky dôležité informácie od našich predajcov, ktorí vám radi poradia s výberom.

Neváhajte nás kontaktovať

+421 940 952 131

info@chefshop.sk

Volajte prosím iba počas pracovnej doby, od 9 do 17 hodín. Ďakujeme.

 Chefshop_text_1_web

Chefshop_text_2_web

Chefshop_text_4_web

 ZÁRUKA

●  Zo zákona je spotrebiteľ oprávnený právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe 24 mesiacov od prevziatia. Prejaví sa vada v priebehu šesť mesiacov od prevziatia, má sa zato, že vec bola vadná už pri prevzatí.

●  Chefshop poskytuje až doživotnú záruku na určité kuchynské spotrebiče, pomôcky do kuchyne a riad. 

●  V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte a my s vami situáciu radi vyriešime. Tovar s dokladom o platnej záruke môžete doniesť priamo na predajňu a alebo sa s nami dohovoriť telefonicky o následnom vybavení reklamácie poštou.

1. DOŽIVOTNÁ ZÁRUKA: 

○ Ruffoni

○ Raymond Blanc

○ Cake Boss 

○ Prestige

○ Anolon

○ Meyer (sushi set)

 

2. ZÁRUKA 10 ROKOV:

○ Meyer (set riadu)

 

3. ZÁRUKA 5 ROKOV:

○ Fiskars

○ KitchenAid kuchyňský robot Artisan

○ KitchenAid hriankovač

 

4. ZÁRUKA 3 ROKY:

○ KitchenAid rychlovarné konvice (vybrané druhy)

○ KitchenAid stolní mixér

○ KitchenAid food processor 

 

5. ZÁRUKA 2 ROKY:

○ Anamo

○ Sencor

○ KitchenAid príslušenstvo

○ KitchenAid kanvice (vybrané druhy)

○ KitchenAid ručný mixér/šľahač

○ Gorenje

○ SousVide

○ Bialetti

○ LotusGrill 

  ZMENY V OBJEDNÁVKE

1. ZMENA PLATBY

●  V prípade, že objednávka nie je odoslaná, je možné previesť zmenu platby a odoslaného tovaru na čísle +421 940 952 131, kde vám radi poradíme.


2. ZMENA ČASU A SPÔSOBU DOPRAVY

●  Objednávku vám môžeme poslať aj o niekoľní dní neskôr, pokiaľ nám to napíšete do poznámky alebo nás kontaktujete na čísle +421 940 952 131.

●  V prípade, že ste si vybrali dopravu kuriernou spoločosťou DPD, budete vopred kontaktovaní kuriérom, ktorý sa s vami dohodne na hodine či dni doručenia.


3. ZMENA OBJEDNANÉHO TOVARU

●  Prajete si zmeniť vašu objednávku, zavolajte nám na číslo +421 940 952 131. Pokiaľ nie je objednávka odoslaná, radi ju zmeníme/stornujeme podľa vášho priania.

 

 REKLAMÁCIE

 

1. ODSTÚPENIE V 14 DENNEJ LEHOTE

● Tovar, ktorý u nás zakúpite, môžete vrátiť bez udania dôvodu počas 14 dennej lehoty od dátumu jeho prevziatia. Právo sa vzťahuje na všetky objednávky vyjmúc tých, ktoré boli vybavené v rámci obchodnej či podnikateľskej činnosti, teda pokiaľ je na faktúre uvedené vaše IČ.

●  Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota pre odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, pokiaľ spotrebiteľ v jej priebehu odošle ponikateľovi oznámenie, že od umluvy odstupuje.

●  Lehota pre odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína bežať nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. prevzal si zákazník tovar v tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).

●  K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý potvrdzuje, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám identifikáciu daného tovaru a požiadavku.


2. POŠKODENÝ TOVAR

●  Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.

●  Zásielku, ktorá javí akékoľvek známky poškodenia, nepreberajte.

●  Pokiaľ je tovar vo vnútri poškodený, bez toho aby bol obal neporušený, je potrebné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej prepravy.

●  Pokiaľ reklamáciu prevádzate osobne, na niektorom z našich výdajných miest, obsluha Vám vydá reklamačný protokol, ktorý si odnášate so sebou.

●  Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať stav balenia. V prípade má zákazník právo odmietnuť zásielku prevziať. Pokiaľ je produkt poškodený bez toho aby bola viditeľne poškodená zásielka (krabica či iný obaľový materiál) má zákazník právo nahlásiť reklamáciu na info@chefshop.sk 
DÔLEŽITÉ: Spolu s nahlásením reklamácie je treba priložiť fotodokumentáciu vad a fotografiu štítku prepravnej spoločnosti (DPD, Slovenská pošta,...) so zákazníkovou adresou, ktorý je umiestnený na zásielke. Reklamácie bez príslušnej fotodokumentácie (vad a štítku) a nemusí byť uznaná ako oprávnená.


3. NEKOMPLETNÝ ALEBO NESPRÁVNY TOVAR

●  Akonáhle zistíte akýkoľvek problém týkajúci sa priamo tovaru (nekompletný alebo nesprávny tovar), ihneď nás kontaktujte cez e-mail info@chefshop.sk alebo na telefónnom čísle + 421 940 952 131, kde s vami situáciu radi vyriešime.


4. LEHOTA PRE VYBAVENIE REKLAMÁCIE

●  V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácia bude vybavená do 30 dní. 

●  V prípade, že nie ste spotrebiteľ, sa snažíme vybaviť reklamáciu v čo najkratšej dobe.

●  Peniaze vám pošleme na účet a to najneskôr do 30 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.


5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU TOVARU

●  Náklady spojené s dopravou v rámci oprávnenej reklamácie tovaru preplácame v prípade, že sa jedná o objednávku odosielanou prepravnou službou DPD alebo cez Slovenskú poštu. 

 ZĽAVOVÉ KUPÓNY

1. AKO ICH UPLATNIŤ 

● Pokiaľ máte zľavový kupón (resp. zľavový kód), môžete ho uplatniť priamo v košíku v 1. kroku vašej objednávky, kde sa vám čiastka následne odčíta.


2. PRAVIDLÁ VYUŽITIA ZĽAVOVÝCH KUPÓNOV

● Zľavové kupóny je možné použiť iba raz a neplatí už na zľavnený tovar a tovar v akcii.

● Niektoré zľavové kupóny majú stanovenú minimálnu hodnotu objednávky, pri ktorej je možné ich využiť. Pokiaľ bude hodnota nezľavnených produktov vo vašej objednávke nižšia, zľava vám nebude započítaná.

● Zľavové kupóny nie je možné kombinovať. V každej objednávke môžete zadať jeden zľavový kód.

Zľavové kupóny majú vždy danú určitú platnosť. Pokiaľ ho budete chcieť využiť po uplynutí tejto platnosti, zľava vám nebude priznaná.

● Počas špeciálnych akciách nie je možné uplatňovať zľavové kupóny. Takouto akciou je napríklad Doprava zadarmo, pri ktorej sú určité druhy dopravy paušálne zadarmo.

● Pokiaľ ste si istí, že kupón ktorý sa snažíte uplatniť, zadávate správne a nevypršala mu jeho platnosť, a aj tak vám nefunguje, neváhajte nás kontaktovať.

●  Zľavové kupóny je možné použiť iba na nezľavnené produkty a produkty mimo akcie. Zároveň býva stanovaná minimálna hodnota nezľavnených produktov v objednávke. *Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.

 Ako hodnotiť?

●  Budeme vám veľmi vďační, pokiaľ si nájdete chvíľku čas a ohodníte u nás zakúpené produkty. A nie len my, ale aj ostatní zakáznici, ktorým tým uľahčíte rozhodovanie. Stačí kliknúť na požadovaný počet hviezdičiek vedľa názvu produktov! Budeme vám moc vďační! :-)