KTO SME?
Chefshop.sk je e-shop vytvorený najväčšou školou varenia v Čechách - Škola varenia Chefparade. Prvotriednym dôvodom vytvorenia tohoto e-shopu ste boli vy. Najväčší problém bolo zohnať exotické ingrediencie vo väčších mestách nie to ešte v meších mestách. A preto sme sa rozhodli ponúknuť všetko čo budete v kuchyni potrebovať od ingrediencií cez hrnce, panvice, nože, až po samotné stolovanie - taniere, misky, príbory a veľa iného.
Naším najväčším plusom je okrem kvalitných produktov náš zákaznícky servis. Snažíme sa aby naši zákazníci boli čo najspokojnejší s celým priebehom nákupu a tiež aj po ňom. Snažíme sa predávať kvalitné produkty, ktoré nebude treba reklamovať, ale aj v tom minimálnom množstve prípadov, kedy sme prijali reklamácie, všetko volo nakoniec vyriešené k zákazníkovej 100% spokojnosti. O zákazníckej spokojnosti sa môžete presvedčiť na Heureke.
PREČO NAKUPOVAŤ PRÁVE U NÁS?
- Máme pre vás jedinečné delikatesy na prípravu talianskej, francúzskej a ázijskej kuchyne, ktoré pre vás sami dovážame = skvelé ceny !
- Pokúkame nielen ingrediencie na varenie, ale tiež popredné zahraničné značky pre vybavenie kuchyne a krásnym štýlovým stolovaním
- Nákup u nás vám nezaberie viac ako 5 minút.
- Tovar vam doručíme až domov najneskôr do 48 hodín
- Doprava zdarma nad 99€ !
- Pravidelné nové akcie, zľavové kupóny alebo akcie "Doprava zdarma na všetko"
- Vždy vám ochotne poradíme a sme tu pre vás v prípade akýchkoľvek dotazov
- Ponúkame doživotnú záruku na mnoho naších výrobkov
|
|
NAŠA PREDAJŇA |
ZÁRUKA |
ZMENY V OBJEDNÁVKE |
REKLAMÁCIE |
DÁRČEKOVÉ POUKAZY |
ZĽAVOVÉ KUPÓNY |
OBCHODNÉ PODMIENKY
SPÔSOB DOPRAVY
Aj napriek preťaženiu prepravcov aj nášho skladu sa snažíme robiť všetko čo je v našich silách, aby k vám vaše objednávky dorazili čo najskôr. Ďakujeme za pochopenie.
1. DORUČENIE KURIÉROM
- Doručenie kuriérom je najrýchlejší a najpohodlnejší spôsob dodania tovaru priamo k vám
- Dodanie tovaru garantujeme do 72 hodín pri objednaní do 12:00 (pri doprave kuriérom)
- V prípade nesprávneho alebo poškodeného tovaru nás kontaktujte na reklamačnom oddelení
*Pri akcii Doprava Zadarmo nie je možné využívať zľavové kupóny. Ďakujeme za pochopenie.
Cena dopravy pri objednávke | ||||
Druh dopravy | do 49 € | od 49 do 99 € | od 99 € | Dobierka |
DPD PickUp | 1,9 € | ZADARMO | ZADARMO | 1 € |
Kurýr DPD/PPL | 4,9 € | 3,9 € | ZADARMO | 1 € |
Slovenská pošta | 5,9 € | 4,9 € | ZADARMO | 1 € |
Cenu dopravy balíkov nad 30 kg a balíkov väčších rozmerov riešime so zákazníkom individuálne. Na tieto balíky sa nezťahuje náš cenník dopravy.
2. OSOBNÝ ODBER
Osobný odber je možný iba v našej predajni v Prahe, na adrese:
Pražská holešovická tržnice, hala č.36
Bubenské nábřeží 306/13, Praha 7, 170 04
AKO ZAPLATIŤ
1. PLATBA PRI PREVZATÍ TOVARU - DOBIERKA
- Platba pri prevzatí tovaru je najjednoduchší a najrýchlejší spôsob, ako tovar zaplatiť.
- Cena za spôsob platby "Dobierka" je účtovaná v sume 1 € a nevzťahuje sa na Dopravu zdarma
2. PLATOBNOU KARTOU - OSOBNE
- Platiť kartou môžete osobne na našej predajni v Prahe
- Platiť kartou môžete u vodiča kuriernej služby PPL alebo DPD pri prevzatí balíka
3. PLATOBNOU KARTOU - ONLINE (GoPay)
- Za tovar môžete zaplatiť online pomocou platobnej karty cez platobnú bránu na našom e-shope (GoPay) po odoslaní objednávky v košíku
4. PREVODOM NA ÚČET
- Pri spôsobe platby prevodom na náš účet vám po objednávke zašleme zálohovú faktúru
- Expedícia balíku môže byt ovplyvnená termínom uhradenia platby - tovar expedujeme až po pripísanej platby na náš účet.
- Nás e-shop využíva bankovný účet ČESKEJ banky, preto je možné, že pri platbe prevodom budete musieť použiť medzinárodnú platbu a zadať náš IBAN CZ9420100000002600182628
-
ÚDAJE PRE PLATBU PREVODOM
Účet: 2600182628/2010
IBAN: CZ9420100000002600182628
SWIFT: FIOBCZPPXXX
VS: číslo objednávky
Název ůčtu: Chefparade s.r.o.
NAŠA PREDAJŇA V PRAHE
Bubenské nábřeží 306/13, 170 04, Praha 7
+420 604 187 028
Volajte prosím v pracovné dni od 9:00 do 17:00. Ďakujeme.
Po - Pá: 9:00 - 18:00
ZÁRUKA
- Zo zákona je spotrebiteľ oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatí. Prejaví sa vada v priebehu šiestich mesiacov, má sa zato, že vec bola závadná už pri prevzaní.
- Chefshop poskytuje až doživotnú záruku na určité kuchynské spotrebiče, pomôcky do kuchyne a riadu.
- V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte a my s vami situáciu radi vyriešime. Tovar s dokladom o platnej záruke môžete doniesť priamo na predajňu alebo sa s vami môžme dohodnúť telefonicky o následnom zariadení reklamácie poštou.
1. DOŽIVOTNÁ ZÁRUKA:
- Ruffoni
- Raymond Blanc
- Cake Boss
- Prestige (na vybrané produkty)
- Anolon
- Meyer (sushi set)
2. ZÁRUKA 10 ROKOV:
- Meyer (set riadu)
3. ZÁRUKA 5 ROKOV:
- Fiskars
- KitchenAid kuchynský robot Artisan
- KitchenAid hriankovač
4. ZÁRUKA 3 ROKY:
- KitchenAid rychlovarné kanvice (vybrané druhy)
- KitchenAid stolný mixér
- KitchenAid food processor
5. ZÁRUKA 2 ROKY:
- Anamo
- Sencor
- KitchenAid príslušenstvo
- KitchenAid kanvice (vybrané druhy)
- KitchenAid ručný mixér/šľahač
- Gorenje
- SousVide
- Bialetti
- LotusGrill
ZMENY V OBJEDNÁVKE
1. ZMENA PLATBY
- Objednávku vám môžeme poslať i o niekoľko dní neskôr, pokiaľ nám to napíšete do poznámky alebo nás kontaktujte na čísle +421 940 952 131, kde vám radi poradíme (prosím použite aj predvoľbu, nakoľko sídlime v čechách)
- Pokiaľ si svoju objednávku prídete vyzdvihnúť osobne, je možné zaplatiť hotovosti i kartou.
2. ZMENA V ČASE A SPÔSOBU DOPRAVY
- Objednávku vám môžeme poslať i o niekoľko dní neskôr, pokiaľ nám to napíšete do poznámky alebo nás kontaktujte na čísle +421 940 952 131 (prosím použite aj predvoľbu, nakoľko sídlime v čechách).
- V prípadade, že ste si vybrali dopravu kuriérsku spoločnosť DPD, budete predom kontaktovaní kuriérom, ktorý sa s vami dohodne na hodine či dňa doporučenia.
3. ZMENA OBJEDNANÉHO TOVARU
- Prajete si zmeniť vašu objednávku, zavolajte nám na číslo +421 940 952 131. Pokiaľ nieje objednávka odoslaná, radi ju zmeníme/stornujeme podľa vášho priania.
4. ZMENA V DOSTUPNOSTI
- Tovar označený "Skladom u dodávateľa" sme štandartne schopní expedovať do dvoch pracovných dní. Výnimočne sa ale môže stať, že náš dodávateľ vypredá posledný kus v momente vašej objednávky. V tom prípade trvá dodávateľovi naskladnenie zhruba 2 - 3 týždne. Tento problém, ktorý môže nastať nie sme bohužiaľ schopní ovplyvniť. Ospravedlňujeme sa a ďakujeme za pochopenie..
REKLAMÁCIA
1. ODSTÚPENIE V 14 DŇOVEJ LEHOTE
- Tovar, ktorý u nás zakúpite, môžete vrátiť bez udania dôvodu, počas 14 dňovej lehoty od dátumu prevzatia. Právo sa vzťahuje na všetky objednávky okrem tých, ktoré boli vybavované v rámci obchodnej či podnikateľskej činnosti, teda pokiaľ je na faktúre uvedené vaše IČ.
- Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota pre odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, pokiaľ spotrebiteľ v jej priebehu odošle podnikateľovi a oznámi, že od zmluvy odstupuje.
- Lehota pre odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných a začína bežať nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebitelom (napr. prevezme si zákazník tovar v piatok, doba pre odstúpenia sa počíta od soboty vrátane).
- Ku vrátenému tovaru doporučujeme vždy priložiť dokument, ktorý potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám identifikáciu daného tovaru a požiadavku.
2. POŠKODENÝ TOVAR
- Pri preberaní tovaru od prepravcu si prosím starostlivo skontrolujte dodaný tovar.
- Zásielku, ktorá javí akékoľvek známky poškodenia, nepreberajte.
- Ak je tovar vnútri poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu alebo našu spoločnosť, v závislosti na druhu vami vybranej dopravy.
- Pokiaľ reklamáciu prevádzate osobne, na niektorom z našich výdajných miest, obsluha vám vydá reklamačný protokol, ktorý si odnesietie so sebou.
- Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať stav balenia. V prípade poškodenia má zákazník právo odmietnuť zásielku prevziať. Pokiaľ je produkt poškodený bez toho aby bola viditeľne poškodená zásielka (krabica či iný obalový materiál) má právo nahlásiť reklamáciu na info@chefshop.sk DÔLEŽITÉ: Spolu s nahlásením reklamácie je treba priložiť fotodokumentáciu vád a fotografiu štítka prepravnej spoločnosti (PDD,...) so zákazníkovou adresou, ktorý je umiestnený na zásielke. Reklamácia bez príslušnej fotodokumentácie (vád a štítku) nemusí byť uznaná ako oprávnená.
3. NEKOMPLETNÝ ALEBO NESPRÁVNY TOVAR
- Akonáhle zistíte akýkoľvek problém týkajúci sa priamo tovaru (nekompletný alebo nesprávny tovar), ihneď nás kontaktujte cez e-mail info@chefshop.s
k alebo na telefónnom čísle +421 940 952 131, kde s vami situáciu radi vyriešieme.
4. LEHOTA PRE VYRIADENIE REKLAMÁCIE
- V prípade, že ste spotrebiteľ, reklamácie bude vyriadená do 30 dní.
- V prípade, že nie ste spotrebiteľ, snažíme sa vyriadiť reklamáciu čo v najkratšej dobe.
- Peniaze vám pošleme na účet alebo vám čiastku vyplatíme priamo na našej predajni a to najneskôr do 30 dní od doporučenia odstúpení od kúpnej zmluvy,
5. NÁKLADY SPOJENÉ S DOPRAVOU TOVARU
- Náklady spojené s dopravou v rámci oprávnenej reklamácie tovar preplácame v prípade, že sa jedná o objednávku odoslanú prepravnou službou DPD
DARČEKOVÉ POUKAZY
Pripravujeme...
ZĽAVOVÉ KUPÓNY
1. AKO ICH UPLATNIŤ?
Pokiaľ ste získali zľavový kupón na nákup v našom e-shope, môžete zľavový kod využiť za určitých podmienok v prvom kroku v košíku.
2. PRAVIDLÁ VYUŽITIA ZĽAVOVÝCH KUPÓNOV
Zľavové kupóny je možné použiť iba na nezľavnené produkty a produkty mimo akcie. Zároveň býva stanovená minimálna hodnota nezľavnených produktov v objednávek.
● Minimálne hodnoty objednávky pre využitie konkrétnych kódov:
VI****20 - Zľava 20 € na objednávku s minimálnou hodnotou nezlacnených produktov 100 €
DARCEK**** - Zľava 10 € na objednávku s minimálnou hodnotou nezlacnených produktov 69 €
POP***CHEF - Zľava 5 € na objednávku s minimálnou hodnotou nezlacnených produktov 50 €
FB***CHEF - Zľava 5 € na objednávku s minimálnou hodnotou nezlacnených produktov 50 €
H****KA - Zľava 7% bez min. hodnoty
PRICELESS SPECIALS
Naviazali sme spoluprácu s programom Priceless Specials spoločnosti MasterCard vďaka, ktorému sa vám môžu splniť vaše najtajnejšie pranie. Tento program funguje na princípe cashbansku, všetci zaregistrovaní majitelia kariet MasterCard tak dostávajú percentá naspäť z platieb uskutočnených v Chefshope. Zároveň vďaka nákupe u nás získavate šancu, že vám MasterCard splní váš sen. Či už sa jedná o návštevu futbalového šampionátu v Brazílii alebo napríklad zoskok padákom, MasterCard vám splní akýkoľvek sen, pokiaľ sa šťastie usmeje práve na vás! :-)