Doprava

Delivery

Doprava zdarma od €99

Refresh

Vrátenie tovaru do 60 dní vrátane bezplatného zvozu

Box

Okamžité odoslanie, všetko máme skladom

Resize

Doručenie nadrozmerných zásielok

Doručenie na adresu

Bude balík príliš veľký alebo ťažký? Nechajte si ho doručiť až ku dverám, na akúkoľvek adresu v Slovenskej republike.

Doručenie na adresu - kuriér GLS

Doručenie na adresu - kuriér GLS

Ukázať viac Ukázať menej
€5,90

Základné informácie

  • Doručenie objednávky sa realizuje nasledujúci pracovný deň po odoslaní, medzi 8:00 - 18:00.
  • Odkaz na sledovanie zásielky nájdete v e-mailovej správe od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky na prepravu Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://gls-group.eu/SK/sk/sledovanie-zasielok.html.
  • E-mail od spoločnosti GLS obsahuje odkaz s možnosťou presmerovania zásielky do pobočiek GLS Parcel Shop, inú adresu alebo zmeniť dátum doručenia na iný deň.
  • V deň doručenia vás bude kontaktovať kuriér prostredníctvom SMS s uvedením času príchodu.
  • Dobierka sa dá zaplatiť v hotovosti alebo kreditnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
  • Zákaznicku podporu GLS môžete kontaktovať na tel.čísle +421 45 52 42 500 alebo 18 585 v pracovné dni od 8 do 18 hod.

Kedy kuriér doručí vašu zásielku?

Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania (nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi).

Premeškali ste svoju objednávku?

Ak vás kuriér nezastihne a vy si nedohodnete neskoršie doručenie, balík vám bude opätovne doručovaný nasledujúce dva pracovné dni. Následne bude automaticky vrátený späť na náš sklad.

Doručení na adresu - kurýr DPD

Doručenie na adresu - Kuriér DPD

Ukázať viac Ukázať menej
€6,90

Základné informácie

  • Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícií, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
  • Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/.
  • V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
  • SMS obsahuje aj odkaz na aplikáciu, prostredníctvom ktorej môžete komunikovať s vodičom, presmerovať zásielku na výdajné miesta DPD Pikcup, na inú adresu alebo zmeniť dátum doručenia na iný deň.
  • Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
  • Zákaznícku podporu DPD zastihnete na: dpd@dpd.sk v pracovné dni od 8 do 17 hod. Na vašu e-mailovú požiadavku odpovedia spravidla do 2 hodín.

Kedy vám kuriér zásielku doručí?

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania

Zmeškali ste svoju objednávku?

Pokiaľ vás kuriér nezastihne a vy si nedohodnete neskoršie doručenie, balík sa automaticky doručí nasledujúci pracovný deň. V prípade druhého neúspešného doručenia sa balík automaticky ponechá na osobný odber v depe po dobu 7 kalendárnych dní. Tretí pokus o doručenie je vždy na vyžiadanie cez aplikáciu DPD Kuriér TU

Kuriér SPS

Doručenie na adresu - Kuriér SPS

Ukázať viac Ukázať menej
€6,90

Základné informácie

  • Doručenie objednávky prebieha nasledujúci pracovný deň po expedícii, v rozmedzí od 8:00 do 18:00 hod.
  • Odkaz na sledovanie vašej zásielky nájdete v e-maile od kuriérskej spoločnosti po prijatí objednávky do prepravy. Stav zásielky môžete kedykoľvek overiť na adrese TU.
  • V deň doručenia vás bude kuriér kontaktovať prostredníctvom SMS s upresnením času príjazdu.
  • Pri platbe na dobierku je možné zaplatiť v hotovosti alebo platobnou kartou, vodič má so sebou mobilný terminál.
  • Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.

Kedy vám kuriér zásielku doručí?

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania.

Doručení na adresu  - Gebrüder Weiss

Doručenie na adresu - Gebrüder Weiss

Ukázať viac Ukázať menej
Resize nadrozmerných zásielok
€24,90

Základné informacie

  • Paletová preprava nadrozmerného alebo príliš ťažkého tovaru, ktorý nespĺňa podmienky štandardnej balíkovej prepravy.
  • Na nadrozmerné zásielky vyžadujúce prepravu na paletách sa nevzťahuje doprava zdarma pri objednávkach nad 99 €.
  • Telefonické oznámenie pred doručením a vyrozumenie 30 minút pred dodaním.
  • Vodič vyloží paletu vedľa vchodových dverí alebo na príjazdovej ceste. Žiaľ, vynesenie do poschodia nie je súčasťou služby.
  • Objednávka musí byť uhradená vopred, platba na dobierku nie je možná.
  • Zákaznícku podporu Gebrüder Weiss zastihnete na tel. čísle +421 233 066 565 v pracovné dni od 8 do 16 hod.

Kedy vám kuriér zásielku doručí?

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Nadrozmerná zásielka je spravidla doručená do 3 pracovných dní od objednania.

Osobný odber - výdajné miesta

Nechcete alebo nemôžete čakať na príchod kuriéra? V tom prípade si vyberte jedno z takmer 10.000 výdajných miest

Osobný odber

Osobný odber - Kulina predajňa (OC Danubia)

Ukázať viac Ukázať menej
zdarma

Základné informácie

  • Pohodlne zaparkujete priamo pred obchodom.
  • Po-So: 9-21 hod., Ne: 9-20 hod.
  • Objednávky z e-shopu musia byť zaplatené vopred a nie je možné ich platiť v hotovosti na mieste.
  • Hneď ako pre vás zásielku pripravíme na predajni, dostanete od nás potvrdzujúcu SMS.
  • Zásielka bude pre vás pripravená na predajni po dobu 7 kalendárnych dní od doručenia oznámenia o výzve na prevzatie zásielky.
  • Na predajni je možné tovar vrátiť alebo podať reklamáciu.

Kedy bude zásielka pripravená na predajni?

Aktuálny dátum dodania uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku.

Kde nás nájdete?

OC Danubia
Panónska cesta 38/A
851 04 Bratislava - Petržalka
Ak využijete verejnú dopravu, autobusy 91 a 191 - zastávka OC Lúky
Telefon : +421 948 048 247

Osobný odber - Packeta výdajné miesta

Osobný odber - Packeta výdajné miesta

Ukázať viac Ukázať menej
€3,90

Základné informácie

  • Do Zásielkovne je možné zaslať zásielku s hmotnosťou do 10 kg.
  • Balíček tu bude uložený po dobu 5 dní. Ak si v tejto lehote zásielku neprevezmete, objednávka se vráti späť do nášho skladu.
  • Konkrétnu Zásielkovňu si môžete vybrať v košíku v kroku "Doprava a platba". Tu taktiež nájdete informácie o tom, či je možné na vybranom výdajnom mieste Zásielkovne platiť kartou.
  • O stave zásielky vás budeme pravidelne informovať ako prostredníctvom e-mailu (s prvým e-mailom dostanete aj trasovacie číslo, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na www.packeta.sk), tak pomocou SMS, a už aj prostredníctvom našej mobilnej aplikácie Zásielkovňa.
  • Hneď ako bude zásielka k dispozícií na vyzdvihnutie, dostanete e-mailom aj sms kód na vyzdvihnutie.
  • Balíček si môžete rozbaliť ihneď na výdajnom mieste a prípadne ho vrátiť späť, ak vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje.
  • Zákaznícku podporu Zásielkovne zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.

Kedy doručíme zásielku na výdajné miesto?

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania.

Osobný odber - Packeta Z-Boxy

Osobný odber - Packeta Z-Boxy

Ukázať viac Ukázať menej
€3,90

Základné informácie

  • Na vyzdvihnutie zásielky zo Z-Boxu budete potrebovať mobilný telefón s Bluetooth a GPS a nainštalovanú aplikáciu Zásielkovňa. (Google Play / Apple), v ktorej uvediete rovnaké telefónne číslo ako vo vašej objednávke.
  • Pri Z-BOXe si vo svojom telefóne zapnete bluetooth, polohové služby (GPS) a otvoríte aplikáciu Zásielkovňa. Na to sa schránka so zásielkou sama otvorí. Aplikácia Zásielkovňa je naprogramovaná tak, že užívateľovi ukazuje na displeji veľmi jednoduché pokyny krok po kroku. Celý výdaj zásielky tak trvá ani nie 10 sekúnd. Zásielku je potrebné mať zaplatenú dopredu!
  • Do Z-Boxu od Zásielkovne je možné poslať len zásielky s hmotnosťou do 5 kg.
  • Z-Boxy sú k dispozícií pre výdaj 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  • Tovar vám v Z-Boxe uskladníme po dobu 3 dní. Dobu uloženia je možné predĺžiť o 2 dni prostredníctvom mobilnej aplikácie "Zásielkovňa".
  • Konkrétny Z-Box si môžete vybrať v košíku v kroku „Doprava a platba
  • Platba dobierkou je možná len po registrácií vašej karty v aplikácií „Zásielkovňa“. Platba kartou alebo v hotovosti priamo v Z-Boxe nie je možná.
  • O stave vašej zásielky budete pravidelne informovaní ako prostredníctvom e-mailu (spolu s prvým e-mailom dostanete trasovacie číslo, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na www.packeta.sk), tak pomocou SMS, a už aj prostredníctvom mobilnej aplikácie Zásielkovňa.
  • Zákaznícku podporu Zásielkovne zastihnete na tel. čísle +421 221 201 135 v pracovné dni od 8 do 18 hod.
  • Viac informácií nájdete na https://www.packeta.sk/zbox.

Kedy zásielku do Z-Boxu doručíme?

Aktuálny termín doručenia uvidíte v detaile produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania.

Osobný odber - výdajné miesta SPS

Osobný odber - výdajné miesta SPS - balíkovo

Ukázať viac Ukázať menej
€3,90

Základné informácie

  • Na výdajné miesta je možné poslať balík s hmotnosťou do 31,5 kg.
  • Balík bude uložený 7 dní na výdajnom mieste a 2 dni v boxe. Ak si zásielku v tejto lehote neprevezmete, bude nám vrátená do skladu.
  • V kroku "Doprava a platba" v košíku si môžete vybrať konkrétne odberné miesto.
  • O stave zásielky budete pravidelne informovaní prostredníctvom e-mailu. Prostredníctvom sledovacieho čísla dostanete číslo zásielky, ktoré môžete kedykoľvek použiť na kontrolu stavu zásielky na webe SPS.
  • Kód na vyzdvihnutie zásielky dostanete e-mailom a SMS správou hneď, ako bude zásielka k dispozícii na vyzdvihnutie.
  • Na výdajných miestach je možné platiť dobierku iba v hotovosti. Pri výdajných boxoch musí byť uhradená pred vyzdvihnutím pomocou online platobnej brány. Odkaz pre platbu kartou vám zašle SPS emailom alebo SMS..
  • Zákaznícku podporu SPS zastihnete na tel. čísle 0850 122 413 v pracovné dni od 8 do 17 hod.

Kedy bude zásielka doručená na výdajné miesto?

Aktuálny dátum doručenia uvidíte v detailoch produktu alebo počas dokončovania objednávky v košíku. Zásielka je zvyčajne doručená do 2 pracovných dní od objednania (nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi).

Osobný odber - Odovzdávacie miesta GLS

Osobný odber - výdajné miesta GLS

Ukázať viac Ukázať menej
€3,90

Základné informácie

  • Balík s hmotnosťou do 20 kg je možné zaslať do predajní GLS Parcelshop, Balíkomatu alebo Alzaboxu.
  • Balík bude uchovávaný 5 dní v Parcelshope (expedičné miesto, možno predĺžiť o ďalšie 3 dni prostredníctvom zákazníckej podpory GLS) a 3 dni v Balíkomatu (expedičný box) nebo Alzaboxu. Ak si zásielku v tejto lehote neprevezmete, bude nám vrátená do skladu.
  • V košíku v kroku "Preprava a platba" môžete vybrať konkrétne miesto odoslania. Ich zoznam nájdete TU
  • O stave zásielky budete pravidelne informovaní prostredníctvom e-mailu. Dostanete sledovacie číslo, pomocou ktorého si môžete kontrolovať stav zásielky kedykoľvek TU.
  • Kód na vyzdvihnutie zásielky dostanete prostredníctvom e-mailu a SMS, akonáhle bude zásielka k dispozícii na vyzdvihnutie.
  • V prípade dobierky si pri výbere odberného miesta v košíku alebo na internetovej stránke GLS vopred overte, či vybrané odberné miesto akceptuje platobné karty.
  • Zákaznickú podporu GLS môžete kontaktovať na tel.čísle +421 45 52 42 500 alebo 18 585 v pracovné dni od 8 do 18 hod.

Kedy bude zásielka doručená na výdajné miesto?

Aktuálny dátum doručenia uvidíte v detailoch produktu alebo počas dokončovania objednávky v nákupnom košíku. Zásielka je zvyčajne doručená nasledujúci pracovný deň po odovzdaní prepravcovi.

Ďalšie informácie

Môžem sledovať stav mojej objednávky?

Áno. Stav objednávky si môžete kedykoľvek skontrolovať na webovej stránke dopravcu. Vaše číslo zásielky s odkazom na adresu, na ktorej je možné zásielku sledovať, dostanete od dopravcu hneď po tom, ako mu vašu zásielku odovzdáme na prepravu.

Čo mám robiť v prípade poškodenia zásielky?

Pri preberaní doručeného tovaru od prepravcu ho pozorne skontrolujte.
Nepreberajte zásielku, ktorá vykazuje známky poškodenia.
Ak je tovar poškodený, aj keď je obal neporušený, informujte o tom náš zákaznícky servis, ktorý vám pomôže problém vyriešiť.

info@kulina.sk
+421 232 195 525
pracovné dni 8:00-16:00

Chcete tovar vrátiť alebo ho reklamovať?

Sme prémiový e-shop a prémiové služby sú pre nás samozrejmosťou. To platí aj pre možnosti vrátenia tovaru.
V Kuline môžete tovar vrátiť až do 60 dní od objednania namiesto zákonnej 14-dňovej lehoty.
Pre vrátený tovar vám bezplatne pošleme kuriéra DPD alebo môžete objednávku bezplatne vrátiť na ktorejkoľvek pobočke DPD Pickup alebo na výdajných miestach Zásielkovne.

Dopravní partneri, ktorí sa starajú o komfort pri vrátení alebo reklamáciách:

Zásilkovna DPD DPD - Pickup

Kompletné informácie o bezplatnom vrátení nájdete TU.

Nenašli ste, čo ste hľadali?
VŠETKO O NÁKUPE CHEFSHOP