Postup pri reklamácii produktu
Vrátenie tovaru nebolo nikdy jednoduchšie! Od nákupu môžete vždy odstúpiť do 60 dní bez udania dôvodu. Ako na to?
Pre produkty bežnej veľkosti (do 30 kg a najdlhšej strany 60 cm)
Vyplňte formulár na reklamáciu
Vyplňte elektronický formulár na reklamáciu tu.
Produkty starostlivo zabaľte
Vrátený tovar nám prosím pošlite späť. Oceníme, ak do balíka vložíte číslo objednávky alebo svoje meno (stačí napísať ručne na papier), aby sme mohli zásielku čo najrýchlejšie identifikovať.
Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nemohol poškodiť. Na krehkejšie výrobky použite noviny alebo bublinkovú fóliu.
Vyberte si vhodný spôsob vrátenia
Vyberte si jednu z nižšie uvedených možností, ako poslať tovar späť. Kuriér príde k vám domov alebo do kancelárie zadarmo, alebo ich môžete odovzdať na výdajných miestach zásielkovne alebo DPD.
Všetky možnosti vrátenia reklamovaného tovaru sú bezplatné.
Čakajte na výsledok reklamacie
Vašu reklamáciu vyriešime do 30 dní. Urobíme všetko pre to, aby sme to urýchlili. V prípadoch, kedy nie sme odkázaní na riešenie reklamácie u výrobcu, môžete očakávať spracovanie do jedného týždňa.
Pre nadrozmerné výrobky (nad 30 kg a s najdlhšou stranou väčšou ako 60 cm)
Pri vypĺňaní reklamačného formulára postupujte rovnako ako v prípade výrobkov bežnej veľkosti a v poslednom kroku nás kontaktujte s výberom dopravy..
Kontaktujte náš zákaznícky servis a dohodnite si termín vyzdvihnutia nadrozmerného tovaru.
Telefon: +421 232 195 526 počas pracovných dní 8:00-16:00
E-mail: info@chefshop.sk
Vrátenie tovaru/vrátenie peňazí - praktické informácie
- Ak sú obal alebo výrobky pri doručení viditeľne poškodené, urobte si fotografie pred a po rozbalení a pošlite nám ich e-mailom najneskôr do 24 hodín na adresu info@chefshop.sk. Prípadne môžete fotografie uložiť ako prílohu pri vypĺňaní online reklamačného formulára.
- Ak posielate balík v našej krabici, odtrhnite pôvodný prepravný štítok s adresou alebo ho prelepte novým tak, aby pôvodný nebol viditeľný.
- Stav vrátenia tovaru môžete sledovať v aplikácii Retino. Ak ste vyplnili online formulár na vrátenie/reklamáciu, pošleme vám e-mail s odkazom na sledovanie stavu vášho prípadu a okamžitú komunikáciu priamo so zákazníckym servisom. Ak použijete vytlačený formulár na vrátenie tovaru, ktorý je priložený ku každej našej objednávke, po príchode zásielky do nášho skladu dostanete odkaz na sledovanie stavu vášho vrátenia/reklamácie.
- Postup pri podávaní reklamácie je súčasťou obchodných podmienok
Vyberte si vhodný spôsob vrátenia
Vyzdvihnutie z akejkoľvek adresy kuriérom DPD alebo odovzdanie na odbernom mieste DPD
Ukázať viac Ukázať menejObjednajte si zvoz tovaru online tu. Ak sa rozhodnete pre vyzdvihnutie na adrese, prepravný štítok vám doručí a nalepí kuriér.
V deň vyzdvihnutia dostanete textovú správu s časom príchodu.
Balík môžete tiež priniesť na ktorékoľvek odberné miesto DPD. V tomto prípade nalepte na balík štítok, ktorý dostanete e-mailom po vyplnení formulára.
Vyzdvihnutie a odovzdanie na mieste doručenia spoločnosťou DPD je bezplatné.
Balík môžete priniesť na ktorékoľvek výdajné miesto (pozri zoznam nižšie) tu - uistite sa, že pobočka prijíma zásielky). Ak nám ho chcete poslať späť, stačí operátorovi zadať kód 92771537. Adresný štítok pre balík vytlačí obsluha na výdajnom mieste.
Odovzdanie na výdajných miestach Zásielkovne je bezplatné.
Vrátenie v našej predajni.
Produkt vrátite zadarmo na našej predajni v Bratislave. Podrobnosti o predajni nájdete tu.
Frogman s.r.o. / 22736F
KULINA Group, a.s.
Bratislavská 785
Trenčín-Záblatie
911 05
Slovensko
(Iba kuriérom SPS, zásielky zaslané iným dopravcom budú vrátené odosielateľovi)
nebo
FROGMAN s.r.o.
KULINA Group, a.s.
22736F
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
Slovensko
(Iba cez Slovenskú poštu, zásielky zaslané iným dopravcom budú vrátené odosielateľovi)
(na vlastné náklady)
Prosím, pošlite nám potvrdenie o preprave na adresu info@chefshop.sk, preplatíme vám náklady na dopravu.
Vrátenie tovaru a reklamácie - Online formuláre na vrátenie tovaru
V prvom kroku vyberte typ prípadu, ktorý chcete založiť. Na vytvorenie prípadu budete potrebovať číslo objednávky a e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.
Často kladené otázky
Musím vrátiť tovar na vlastné náklady?
Poskytujeme prvotriedne služby, a to aj v prípade vrátenia tovaru. Ak si vyberiete vyzdvihnutie z vašej adresy kuriérom DPD, odovzdanie na odbernom mieste DPD alebo osobné doručenie do zásielkovej kancelárie alebo našej kamennej predajne, je spätná doprava bezplatná.
Ak sa rozhodnete použiť vlastného prepravcu, pošlite nám kópiu dokladu o zaplatení a my vám preplatíme náklady na spätnú dopravu.
Ako dlho trvá spracovanie reklamácie?
Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní od doručenia reklamovaného tovaru do nášho skladu.
Ako sa reklamácia rieši?
Pošlite nám výrobok bezplatne prostredníctvom kuriéra DPD alebo niektorého z výdajných miest Zásilkovne a DPD Pickup.
Stav svojej reklamácie môžete sledovať v aplikácii Retino. Po vytvorení žiadosti dostanete odkaz s informáciami o tom, ako postupovať.
Ako mám zabaliť tovar na vrátenie a čo musí balík obsahovať?
Pošlite vrátený tovar, najlepšie v pôvodnom obale, spolu s vytlačeným formulárom na vrátenie tovaru (ak nemáte tlačenú verziu, stačí vyplniť online verziu formulára tu).
Tovar zabaľte tak, aby sa pri preprave nemohol poškodiť. Na krehkejšie výrobky použite noviny alebo bublinkovú fóliu.