Vrátenie a reklamácia tovaru

Vrátenie tovaru nikdy nebolo jednoduchšie! Právo odstúpiť od kúpi máte vždy do 60 dní, a to bez uvedenia dôvodu. Ako na to?

 

Postup pre vrátenie / reklamáciu tovaru

KROK 1

V balíčku nájdete vratkový formulár. V prípade potreby môžete využiť jeho elektronickú alternatívu TU 
(v takom prípade prosím k vrátenému tovaru priložte aj nevyplnený formulár pre rýchlu identifikáciu balíka). Vrátiť tovar bez udania dôvodu môžete do 60-tich dní od dátumu nákupu - podmienky naleznete TU

KROK 2

Pokiaľ je to možné vráťte tovar v originálnom balení a zabaľte ho spolu s vratkovým formulárom. Zabaľte ho prosím tak, aby počas prepravy nemohlo dôjsť k poškodeniu produktu. V prípade poškodenia alebo opotrebenia môže byť výška vrátených prostriedkov ponížená o to, o čo sa znížila hodnota tovaru. 

KROK 3

Vyberte si nižšie z 3 možností, ako tovar odoslať späť. Prečítajte si prosím dôležité body postupu vrátenia a reklamácie. 

 

Zvoľte jednu z troch možností spätnej dopravy

Zvoz z adresy kuriérom DPD alebo predanie na Pickup point

Objednajte si spätnú dopravu online TU. Pokiaľ zvolíte vyzdvihnutie na adrese, prepravný štítok prinesie a nalepí kuriér. V deň vyzdvihnutia obdržíte SMS s upresnením času příjazdu kuriéra. Alternatívou je prinesenie balíka na akékoľvek výdejné miesto DPD Pickup. V tomto prípade na balík nalepíte štítok, který obdržíte emailom. Spätná doprava týmto spôsobom je ZDARMA.

Osobné odovzdanie na pobočke Zásielkovne

Balík môžete priniesť na akékoľvek podacie miesto (zoznam nájdete TU - uistite sa, že pobočka prijíma zásielky). Pre odoslanie späť k nám stačí obsluhe zadať kód 92771537. Adresný štítok na balík vytlačí obsluha na výdajnom mieste. Spätná doprava je v tomto prípade ZDARMA.

Balík zašlite akoukoľvek kuriérnou spoločnosťou na adresu

KULINA Group a.s.
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín
(na vlastné náklady)

 

Vrátenie / výmena - Dôležité informácie

  • Pokiaľ sú obaly alebo produkty viditelne poškodené, prosím vyfotografujte ich pred aj po rozbalení a najneskôr do 24 hodin nám ich zašlite emailom na info@chefshop.sk, alebo ich vložte pri zakladaní online prípadu do formulára nižšie. Zaistíme Vám nový produkt.
  • Pôvodný prepravný štítok s adresou prosím strhnite, alebo prelepte novým tak, aby pôvodný nebol vidieť.
  • Stav vybavenia Vašej vratky/reklamácie môžete sledovať v aplikácií Retino. Pokiaľ vratku/reklamáciu založíte online cez formulár nižšie, odkaz pre sledovanie stavu Vašeho prípadu a priamu komunikáciu so zákazníckym servisom Vám zašleme emailom ihneď. V opačnom prípade až v momente, keď Vašu zásielku príjmeme na náš sklad.
  • V prípade, že ste platili cez bránu GoPay (platba kartou, okamžitý prevod, Google Pay) bude čiastka vyplatená na účet/kartu, z ktorej/ho platba prišla. V prípade platby na dobierku, alebo klasickým prevodom, prevedieme finančné prostriedky na účet, ktorý uvediete vo vratkovom formulári, alebo zadáte pri zakladaní prípadu online. To všetko najneskôr do 7 dní od doručenia vráteného tovaru k nám na sklad.
  • Reklamačný poriadok je súčasťou obchodných podmienok.