Vrátenie tovaru a reklamácie

LP_reklamace_click_small
Vrátenie a reklamácia na 3 kliky!
LP_reklamace_documents_small
Nepotrebujete žiadne doklady!
LP_reklamace_ok_green
Všetko zariadime za Vás
Každému sa občas stane, že si kúpi niečo, čo mu až tak nevyhovuje. Možno sa vám zle drží nový nôž alebo je na vás zástera príliš dlhá. Výmena alebo reklamácia býva často zdĺhavá a problematická, ale u nás NIE! U nás to zvládnete doslova na 3 kliknutia 
Stačí si vybrať, či chcete vrátiť tovar v rámci 14 dní od nákupu alebo či chcete tovar reklamovať, vyplniť vašu e-mailovú adresu a ďalej už všetko jednoducho vyriešite pomocou nášho online systému.
Vrátenie tovaru do 14 dní
 
Reklamácia
 
 
 
LP_reklamace_step1
Nepotrebujete žiadne faktúry, účtenky, ani iné doklady. Stačí vám zadať e-mailovú adresu, na ktorú bola vystavená vaša objednávka. Systém sám pozná, aké objednávky u nás máte a ponúkne vám možnosti riešenia.
 
 
LP_reklamace_step2
Jedným klikom vyberiete objednávku, ktorú chcete riešiť. Druhým potom konkrétny tovar, s ktorým máte problém. A ešte nám napíšete, čo je s tovarom zle a ako chcete situáciu riešiť.
 
 
LP_reklamace_step3
V prípade, že spĺňate podmienky pre vrátenie tovaru alebo reklamáciu, pošleme vám všetky inštrukcie s adresou, ktorú nalepíte na balík a zašlete k nám. A je to :)
 

 

Najčastejšie kladené dotazy

Do kedy môžem vrátiť tovar bez udania dôvodu?

Do 14 dní od doručenia.

Kam mám vrátený tovar zaniesť / poslať?

Pokiaľ po dokončení online reklamačného procesu (viď vyššie) budete vyzvaný/ k zaslaniu / vráteniu tovaru, nalepíte nami zaslaný štítok s adresou na dobre zabalený, vrátený tovar a odošlete.

Koľko ma zaslaný, vrátený tovar bude stáť?

Nič. Všetky prepravné náklady hradíme my.

Potrebujem nejaké doklady alebo vyplňovať reklamačný formulár?

Nie, stačí vám iba poznať e-mailovú adresu, na ktorú bola objednávka vytvorená. Formulár vyplňovať nemusíte, všetko za vás urobí Retino. Iba vás poprosíme, kvôli jednoduchšej identifikácií balíčku, napíšte naň alebo dovnútra balíčku číslo objednávky, ktorú reklamujete / vraciate.

Kedy môžem očakávať peniaze za vrátený tovar?

Akonáhle obdržíme vašu vrátenú zásielku, skontrolujeme ju a potom začneme pracovať na vrátení peňazí. Spravidla sa jedná o 7 dní, zákonná lehota je 14 dní.

Môžem vrátiť / reklamovať tovar osobne alebo na predajni?

Na Slovensku kamennú predajňu nemáme. Predajňu máme iba v Prahe v Pražské tržnici, v hale č. 36.

Ako dlho bude reklamácia trvať?

Celý proces reklamácie trvá spravidla 25-30 dní.