Vrátenie a reklamácia tovaru

Vrátenie tovaru nikdy nebolo jednoduchšie! Právo odstúpiť od kúpi máte vždy do 60 dní, a to bez uvedenia dôvodu. Ako na to?

 

Postup pre vrátenie / reklamáciu tovaru

KROK 1

V balíčku nájdete vratkový formulár. V prípade potreby môžete využiť jeho elektronickú alternatívu TU 
(v takom prípade prosím k vrátenému tovaru priložte aj nevyplnený formulár pre rýchlu identifikáciu balíka). Vrátiť tovar bez udania dôvodu môžete do 60-tich dní od dátumu nákupu.

KROK 2

Pokiaľ je to možné vráťte tovar v originálnom balení a zabaľte ho spolu s vratkovým formulárom. Zabaľte ho prosím tak, aby počas prepravy nemohlo dôjsť k poškodeniu produktu. V prípade poškodenia alebo opotrebenia môže byť výška vrátených prostriedkov ponížená o to, o čo sa znížila hodnota tovaru. 

KROK 3

Vyberte si nižšie z 3 možností, ako tovar odoslať späť. Prečítajte si prosím dôležité body postupu vrátenia a reklamácie. 

 

Zvoľte jednu z troch možností spätnej dopravy

Svoz kuriérom GLS z vami uvedenej adresy

Objednajte si svoz kuriérom online pomocou odkazu, ktorý nájdete na vratkovom formulári. V deň vyzdvihnutia obdržíte SMS s upresnením času príjazdu. Adresný štítok vytlačí kuriér, ktorý balík vyzdvihne. Spätná doprava týmto spôsobom je ZDARMA.

Osobné odovzdanie na pobočke Zásielkovne

Balík môžete priniesť na akékoľvek podacie miesto (zoznam nájdete TU - uistite sa, že pobočka prijíma zásielky). Pre odoslanie späť k nám stačí obsluhe zadať kód, ktorý nájdete na vratkovom formulári. Adresný štítok na balík vytlačí obsluha na výdajnom mieste. Spätná doprava je v tomto prípade ZDARMA.

Balík zašlite akoukoľvek kuriérnou spoločnosťou na adresu

KULINA Group a.s.
Skladový areál VOLTA REAL
Strojírenská 259/16 155 21 Praha - Zličín
(na vlastné náklady)

 

Vrátenie / výmena - Dôležité informácie

  • Pokiaľ sú obaly alebo produkty viditelne poškodené, prosím vyfotografujte ich pred aj po rozbalení a najneskôr do 24 hodin nám ich zašlite emailom na info@chefshop.sk, alebo ich vložte pri zakladaní online prípadu do formulára nižšie. Zaistíme Vám nový produkt.
  • Pôvodný prepravný štítok s adresou prosím strhnite, alebo prelepte novým tak, aby pôvodný nebol vidieť.
  • Stav vybavenia Vašej vratky/reklamácie môžete sledovať v aplikácií Retino. Pokiaľ vratku/reklamáciu založíte online cez formulár nižšie, odkaz pre sledovanie stavu Vašeho prípadu a priamu komunikáciu so zákazníckym servisom Vám zašleme emailom ihneď. V opačnom prípade až v momente, keď Vašu zásielku príjmeme na náš sklad.
  • V prípade, že ste platili cez bránu GoPay (platba kartou, okamžitý prevod, Google Pay) bude čiastka vyplatená na účet/kartu, z ktorej/ho platba prišla. V prípade platby na dobierku, alebo klasickým prevodom, prevedieme finančné prostriedky na účet, ktorý uvediete vo vratkovom formulári, alebo zadáte pri zakladaní prípadu online. To všetko najneskôr do 7 dní od doručenia vráteného tovaru k nám na sklad.
  • Reklamačný poriadok je súčasťou obchodných podmienok.